.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نایب قهرمانی بسکتبالیست های ایرانی
تیم ملی بسکتبال جوانان ایران در آخرین دیدار تدارکاتی‌اش در تورنمنت چهارجانبه مجارستان به مصاف اسلوونی رفت و با قبول شکست برابر این تیم نایب قهرمان شد. تيم ملي ايران در اولين بازي رسمي خود در رقابت هاي جام جهاني روز پنجشنبه 6 تير ماه بايد مقابل آر‍‍ژانتين به ميدان برود.

نایب قهرمانی بسکتبالیست های ایرانی تيم ملي جوانان ايران كه با شايستگي توانست تيم هاي روماني و مجارستان را از پيش رو بردارد  در آخرين بازي خود مغلوب تيم اسلوني شد و به مقام دوم رسید.

به گزارش تابناک، تیم ملی بسکتبال جوانان ایران در آخرین دیدار تدارکاتی‌اش در تورنمنت چهارجانبه مجارستان به مصاف اسلوونی رفت و با قبول شکست برابر این تیم نایب قهرمان شد.

كادر فني تيم ملي جوانان كه با دو پيروزي ابتدايي نايب قهرماني تيم ملي برايشان مسجل شده بود در ديدار مقابل تيم قدرتمند اسلوني به جاي نتيجه گيري سعي كردند تمام بازيكنان را در زمان هاي مختلف به ميدان بفرستند تا كل تيم در آستانه مسابقات جهاني پراگ محك جدي خورده باشند.
نایب قهرمانی بسکتبالیست های ایرانی
بازيكنان ايران كوارتر اول را مساوي به پايان بردند اما در كوارتر دوم  وسوم به دليل تعويض بازيكنان و استفاده از نفرات ذخيره در تركيب جديد  اين بازيكنان اسلوني بودند كه فرصت امتياز آوري به دست آوردند  وموفق شدند اختلاف امتيازي خود را به عدد 16 برسانند در كوارتر چهارم بازي بازيكنان ايران بار ديگر توپ وميدان را در دست گرفتند و اين تايم از بازي را با برتري به پايان بردند هرچند كه در مجموع 20 دقيقه زمان اين ديدار با نتيجه 64-80  كه رقم خورد اين تيم اسلوني بود كه به عنوان تيم اول شناخته شد وايران نيز با كسب عنوان نايب قهرماني  به كار خود در مجارستان پايان داد.

 كاروان تيم ملي جوانا ن روز يكشنبه 2 تير ماه بوداپست را به مقصد پراگ ترك مي كند

تيم ملي ايران در اولين بازي رسمي خود در رقابت هاي جام جهاني روز پنجشنبه 6 تير ماه بايد مقابل آر‍‍ژانتين به ميدان برود.

گفتنی ست جام جهانی زیر 19 سال از ششم تیر برگزار می شود و ایران با لیتوانی،‌ آرژانتین و جمهوری چک در گروه دوم قرار دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.